تاریخ و ساعت بازی ایتالیا و سوئیس در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ | ایتالیا در قامت مدعی ظاهر می‌شود؟ گاریدو مجوز فعالیت در ایران ندارد! زمان بازی‌های تیم ملی در انتخابی جام جهانی + برنامه کامل حذف ستاره سابق استقلال از فهرست تیم ملی قوت گرفت قلعه نویی: کادرفنی هیچ کمکی به قلعه‌نویی نمی‌کند| تیم ملی پا به سن گذاشته است حسینی در انتظار مجوز بازگشت به استقلال| مغضوب دیروز، محبوب امروز! حضور پرشور جامعه ورزش خراسان‌رضوی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری + فیلم آقایی پور بعداز پیشنهاد ۶۰ میلیاردی به استقلال لژیونر شد وزیر ورزش رای خود را به صندوق انداخت + ویدیو گل‌محمدی به دنبال دروازه‌بان پرسپولیسی یک شایعه عجیب حول باشگاه پرسپولیس| عمر السوما در تهران علی نعمتی به تراکتور نه گفت؟ پرسپولیس اسلامی را نمی‌خواهد رقابت داغ سپاهان و پرسپولیس برای جذب پدیده لیگ تلاش فنایی برای رسیدن به نیمکت پرسپولیس دعوت جامعه ورزش از مردم برای شرکت در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری + فیلم پیغام عبدالکریم به باشگاه پرسپولیس: نمی‌توانم برگردم تلاش بی نتیجه امیری برای برگرداندن سه سرخپوش معاون سلامت و تربیت بدنی شهرداری مشهد: حضور مردم، مسئله اصلی انتخابات است
سرخط خبرها

رادوشوویچ: در ایران فقط پرسپولیس | بیرانوند با ۹۵ میلیارد تومان هم استقلالی نمی‌شود

  • کد خبر: ۱۷۲۳۲۷
  • ۱۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۵
رادوشوویچ: در ایران فقط پرسپولیس | بیرانوند با ۹۵ میلیارد تومان هم استقلالی نمی‌شود
این روز‌ها شایعات عجیبی در خصوص بوژیدار رادوشوویچ دروازه بان سابق پرسپولیس در فوتبال ایران شنیده می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، در روز‌های گذشته شایعاتی مبنی بر مذاکره باشگاه استقلال با بوژیدار رادوشوویچ سنگربان اسبق پرسپولیس به گوش رسید. قرارداد سیدحسین حسینی کاپیتان فصل گذشته استقلال با این باشگاه به پایان رسید. او پس از آن که متوجه شد جایی در برنامه‌های کادرفنی و باشگاه برای فصل آینده ندارد، متن خداحافظی اش را در اینستاگرام منتشر کرد. درپی این اتفاق گمانه زنی‌های مختلفی در خصوص نفرات جایگزین کاپیتان فصل گذشته استقلال انجام شد.


تازه‌ترین شایعه نیز مذاکره با بوژیدار رادوشوویچ بوده است. گلر سابق و کروات پرسپولیس، اما در این رابطه اظهار داشت: من هم از طریق دوستانم در ایران این خبر را شنیدم و چیزی در این رابطه نمی‌دانم. واقعیت این است که باشگاه استقلال به صورت رسمی هیچ پیشنهادی به من نداده و این حرف‌ها شایعه است.


وی ادامه داد: البته من در ایران فقط پرسپولیس را دوست دارم و نمی‌توانم به چنین موضوعی فکر کنم. در حال حاضر هم باید برگردم به تیم خودم گوریتسا و فصل آینده در این تیم توپ بزنم.


رادوشوویچ زمانی در پرسپولیس رقیب علیرضا بیرانوند بود. این گلر کروات در خصوص شایعه پیشنهاد ۹۵ میلیارد تومانی استقلال به علیرضا بیرانوند نیز با خنده گفت: نه، بیرانوند با ۹۵ میلیارد تومان هم به استقلال نمی‌رود!
منبع: خبرورزشی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->